برديا جونبرديا جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

بردیا کوچولو

روز كودك و برديا

1392/7/24 9:13
نویسنده : مامان
177 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان که دارم این چند خطو واست مینویسم تو رو پام نشستی و هی داری ورجه وورجه میکنی. قربونت بشم چند روز پیش که روز جهانی کودک بود شادی دختر عمت یه آلبوم قشنگ بهت کادو داد که تو هم خیلی خوشت اومد.

اینم عکس تو با کادوت:بردیا در روز جهانی کودک

فداي اون چشماي قشنگت بشم چند روز ديگه 6 ماهت تموم ميشه و من و بابايي ميخوايم برات تولد 6 ماهگي بگيريم.خنده

يه تولد كوچولو با حضور ماماني و بابايي و مامان جون و بابا جون و دايي و عمو زن عمو و عمه و عمو عباس و شادي جون و من و باباقلب

اميدوارم دوست داشته باشي.

حتما حتما عكساي تولدتو برات ميذارم تا ببيني دورت بگردم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سميه
22 مهر 92 10:17
سلام شكوفه جون،وااااااي چقدر پسرت بانمكه ماشالله خدا برات نگهش داره.اينا هم واسه بردياجون


قربونت بشم عزيزم. تو لطف داري. ايشالا خدا سپهرو صحيح و سالم برات نگه داره قربونش برم با يه عالمه بوس
شرمین
22 مهر 92 10:58
مامان خالی بند
روزت مبارک بردیا کوچولو موچولو خوجل


خب اشتباه لپي بود ديگه. چرا دعوا ميتني؟!
شرمین
22 مهر 92 10:59
مامانش اونوقت الان با این تعداد نفراتی که ذکر فرمودین مهمونیش کوچیکه؟!!!
والا


كوچولوئه ديگه. تو عجب آدم ايرادگيري هستيا! والا
شرمین
22 مهر 92 11:13
نه خب من میگم بچه دو روز دیگه خواست این مطالبو بخونه با واقعیت روبه رو باشه
از اون لحاظ


قربونت برم. من ميدونم تو از كدوم لحاظ حرف ميزني. آخه خاله مهربون
نسملن جووووووون
22 مهر 92 18:06
شکوفه جونم حتما واسه گل پسرمون اسفند دود کنیا آخه هرکی این ناناسو دیده کلی ذوق کرده خاله فداش شه.


آخه پسرم ماه به خدا. البته بقيه هم نظر لطف دارن.
الهام
22 مهر 92 19:56
عزیز دلم هزار ماشاا...
چه ماه شده این بردیا کوچولو
و چه مامان گلی داره.[ق


مرسي الهام جونم. ايشالا يه روز براي خودت گلم
حمید
24 مهر 92 20:52
خیلی خوشگله اصلاً به مامان و باباش نرفته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


هه هه هه هندونه. مثل یاسین که اصلا به تو و مامانش نرفته دیگه گلم.!!!!!!!