برديا جونبرديا جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

بردیا کوچولو

7 ماهگی عزیز دلم

1392/9/2 11:58
نویسنده : مامان
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

٧ ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم

منو ببخش گل قشنگم. این چند وقت خیلی سرم شلوغ بود نتونستم چیز زیادی بنویسم. خیلی دوست دارم بردیا.

تو این روزا اینقدر بامزه شدی که هر چی بگم کم گفتم. چار دست و پا رفتنت کامل شده. دیگه کم کم میتونی از حالت چار دست و پا بشینی. تازه یاد گرفتی پایه مبل یا پایه های روروئک یا هر چیزی که بشه ازش رفت  بالا رو بگیری و پاشی وایسی. فکر کنم تا یکی دو ماه دیگه بتونی تاتی تاتی کنی قربونت بشم.

بردیای وروجکم یه عالمه عکس دارم ازت که میخوام بذارم تو ببینی ولی هنوز وقت نکردم. حتما حتما این کارو میکنم.

بردیا هیچ وقت فکر نمیکردم این روزا اینقدر زود بگذره. وقتی تو به دنیا اومده بودی همش فکر میکردم کی میشه تو برگردی یا بشینی یا چار دست و پا بری یا با اسباب بازیات بازی کنی یا .... ولی ببین چه زود گذشت!!!!!

بردیا تمام خستگی های من با دیدن و بغل کردن و بوسیدن تو تموم میشه.

خیلی دوست دارم عزیز دلم. اینو هیچ وقت فراموش نکن. بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ش.ف (بهترین خاله در تاریخ)
3 آذر 92 8:34
خدایی بردیا فقط یه مامان بیکار پیدا میشه اینجوری قربون صدقت بره ها ما که اینجا ندیدیم کاری کنه ، خالی می بنده می گه خستم
مامان
پاسخ
از دست تو خاله ش.ف----- حالا بايد آبروي يه مادرو جلوي بچش ببري آخه ه ه ه ه
massii joon
3 آذر 92 21:47
gooooooooooooood