برديا جونبرديا جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه سن داره

بردیا کوچولو

دندون کوچولوی بردیا کوچولو

1392/8/10 18:29
نویسنده : مامان
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.

شما دقیقا روز 28 مهر ماه اولین دندونت زد بیرون. دندون پایین سمت چپ.

اون روز من یه کم مریض بودم و تو خونه مونده بودم . داشتم بهت موز میدادم که یهو یه صدایی شنیدم.

تق تق تق صدای قاشق بود که میخورد به دندون کوچولوی خوشگلت.نیشخند

تو اینقدر ماهی که میخواستی مامانی اول دندونتو ببینه نفس من.

الانم که دارم مینویسم اون یکی دندونتم دراومده ولی هنوز خیلی کوچولوئه.

چند روز دیگه که کاملا معلوم بشه ازت عکس میگیرمو میذارم تا ببینی.

قربون اون چشمای قشنگت بشم من خیلی دوست دارم.

راستی دایی سروش چند تا عکس برات درست کرده که خیلی باهال شده. ببین:

بردیا و دوستان

بردیا و دوستان

بردیا در مریخ

بردیا روی درخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)